lördag 23 juni 2012

Födelsedagstävling!

Idag fyller bloggen två år. Det ska firas såklart, och vad passar bättre än en tävling!? Vinsten i tävlingen är ett överraskningspaket fyllt med diverse pyssel- och hantverksmaterial i valfritt färgtema. Det ni ser på bilden är alltså bara ett exempel.



Tävlingsregler:
Lämna en kommentar på detta inlägg så får du en lott i tävlingen. Länkar du också till tävlingen från din blogg (gärna med bilden i detta inlägg) så får du ytterligare en lott. Skriver du en kommentar, länkar till tävlingen samt lägger till mig på bloglovin (eller dylikt) eller i din länklista så får du tre lotter. Skriv i kommentaren nedan hur många lotter du ska ha! Ange också vilka färger du skulle vilja ha på materialet i ditt överraskningspaket.

Tävlingen pågår till och med måndagen 2/7. Lycka till!

14 kommentarer:

en matsked grejer sa...

Tre lotter till mig! Kan behöva nått att sysselsätta mig med nu när jag inte är så rörlig (morr) som jag är van att vara :)
Håller tummarna!
/Cecilia

hönapöna sa...

tre lotter till mej...
kommentar, länk och du finns såklart i min blogglista!
Kram åsa

fiffi sa...

Kommentar, länk och så finns du i min länklista, så tre lotter till mig. Jag skulle bli glad för vilken färg som, men gul, rosa och lila är ju inte fel :)

Håller både tummar och tår så man kan få lite ny inspiration i sommar :)

Mona sa...

Å så mycket fina pysselsaker.
Klart jag är med.
Två lotter till mig tack, följare o kommentar.

Jag älskar grönt o rosa så någon av de färgerna eller en kombination önskar jag mig om jag har turen med mig.

Fortsatt trevlig sommar : )
MvH Mona Ekström

Trådanten sa...

Jag vill gärna var med men berätta inte för Björn om jag vinner;) En lott till mig!

CreandoPhoto sa...

Åh, där vill jag vara med. Länkar såklart. Då blir det två lotter till mig :)

Kramar Kicki

Anna sa...

Men´vilken trevlig tävling! Jag är mer än gärna med! Kramen!

Västmanländskan sa...

Jag är inte med och tävlar, men vill ändå säga grattis!

Slow-Eva sa...

Det känns som fusk att vara med på nåt sätt men det är klart att jag vill! Länk till dig har jag redan och jag skriver här och tipsar om utlottningen så klart.

Knejs sa...

Grattis!
Vad snabbt tiden går!!


Jag önskar mig tre lotter, har jag tur att vinna så lägger jag gärna färgvalet hos dig! Jag anstränger mig nämligen för att inte fastna i min favoritfärg och utmanar mig själv att testa andra färger :)

Anonym sa...

En lott till mig. (Jag hinner inte med något mer just nu, men en är bättre än ingen.)

kavallinskan sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag tar tre lotter tack :)

Annika GW sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar om den fina vinsten. Jag länkar från min blogg. Så det blir väl två lotter!
Rosa eller vitt är de färger jag gillar! / Annika

Annika GW sa...

Men hoppsan! Jag var visst för sent ute!Bättre lycka nästa gång! / Annika